Agencja Sugarfree we współpracy z domem mediowym Havas Media wprowadzają na polski rynek nową markę e-commerce – UCANDO. Agencje, które są częścią Havas
w Polsce przygotowały całościową kampanię reklamową nowej marki,
z przeznaczeniem do telewizji, prasy oraz internetu.
UCANDO to platforma internetowa oferująca szeroki wybór części samochodowych. Markę na tle konkurencji wyróżniają usługi wspierające użytkownika, takie jak: możliwość uzyskania porad ekspertów – online i przez telefon, wskazówki dotyczące naprawy samochodów oraz 30-dniowa możliwość darmowego zwrotu zakupionych części.
Kampania reklamowa ma zasięg ogólnopolski. Spoty reklamowe UCANDO można oglądać od 10 sierpnia na głównych krajowych stacjach telewizyjnych: TVP 1, TVP 2, TVP Tematyczne, TVN, Premium TV, Polsat oraz Polsat Tematyczne. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Havas Media. Wsparcie w obszarze digital zapewniła agencja Marketing House.
Więcej informacji na temat UCANDO:
https://www.facebook.com/UCANDOPolska
Spoty:
dostarczył infoWire.pl
Link do strony artykułu: https://wwww.wirtualnemedia.pl/centrum-prasowe/artykul/sugarfree-i-havas-media-odpowiedzialne-za-launch-nowej-marki-e-commerce